Re: [Linux] archlinux

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@ai.com.tr)
Date: Wed 29 Jun 2005 - 01:06:15 EEST

Debian kullanmadigim icin bilemiyorum, ama cevremde kullanan kisilerden
duyduklarim, goz attigim dokumanlari dusunursek bana gore, debian,
ozellikle de apt-get arch'in pacman'indan bir hayli ustun.
pacman da simdiye kadar herhangi bir hatali/eksik pakete rastlamadim
bagimlilik konusunda. Ama ilk surumunun mart 2002'de ciktigini
dusunursek Arch linux'un gelecegi bana gore parlak. (i686 mimarisi
olmedikce :P )
Debian'in kaynagi ilede arch'i kiyaslamak mumkun degil. gerek debian
resmi listeleri gerekse 3. sahislarin calismalari debian'a ayri bir guc
katiyor bu konuda da. Turkce belge konusuna gelince bende henuz
archlinux icin Turkce belgeye rastlamadim. Turkce olarak sana
onerebilecegim http://www.gokko.net/archpkg.php adresi var :). Sevgili
Gokhan 'in arch depolarinda bulunmayan paketleri kullanicilar icin
hazirlayip verdigi bir adres.