Re: [Linux] archlinux

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@ai.com.tr)
Date: Tue 28 Jun 2005 - 21:57:19 EEST

Selamlar,
pacman diye bir paket yonetimi var. .pkg.tar.gz uzantili hazir paketler var
mesela evolution kuracaksin,
pacman --sync evolution dedigin zaman kendisi paket deposundan aliyor.
ayni apt-get'in source.lst'i oldugu gibi;
pacman icinde pacman.conf var, oradan paket depolarinin adresini
ayarliyabiliyorsun.
http://www.archlinux.org/docs/en/guide/install/arch-install-guide.html#pacman
adresinden ulasabilirsin.
Kolay gelsin.