Re: [Linux] archlinux

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@ai.com.tr)
Date: Tue 28 Jun 2005 - 02:35:56 EEST

Selamlar,
arch kendi paket sistemini kullaniyor. i686 icin optimize edilmis
paketleri var. zaten projeninde slogani "an i686 optimized linux distro"
kurulumu slackware'a benziyor. kullanimi kendine munhasir. opengl vs.
olayi icinde kendi hazir patchleri falan var.
kurulum biraz sIkIntili olabilir ama kullanimi oldukca guzel.
iyi calismalar