Re: [Linux] dos - linux fonk. donusumu

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Mon 27 Jun 2005 - 10:21:43 EEST

Merhaba,

> static vector (vecsf*)(),vecf();
> .
> . vecsf=_dos_getvect(IRQ+8);
> _dos_setvect(IRQ+8,vecf);
> ///////////////////////////////////////
> bunu linuxta nasil yazariz?
> (header file'lar? ile birlikte)

Oldu başka isteğiniz? Ne mailin başında selam var, ne önceki cevabım için ya
bir saol var, ne ne yaptığını doğru düzgün anlatıyorsun, üstüne bir de bunu
nasıl yazarız diye cevap verdik ya soruyorsun. Sana kaynak da gösterdim gidip
baktın mı?

Anlamıyorum gerçekten nereden aldın şimdi bu şekilde soru sorabilme
rahatlığını? Neyse ya pazartesi pazartesi sinirlenmeyeyim.

/usr/src/linux/kernel/irq/manage.c git bak request_irq a.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri