Re: [Linux] gcc

From: Kudret Güler (kudrettin@gmail.com)
Date: Sat 25 Jun 2005 - 06:39:46 EEST

On 6/24/05, Ahmet Mermerkaya <ahmetmermerkaya@hotmail.com> wrote:

> merhaba,
> bazi kaynak kodlari derlemede sorun yasiyorum,(./configure ederken hedef ler
> belirtilmiyor ) hangi durumlarda hangi gcc kullanmak gerekir bilmiyorum veya
> bilmedigim baska seylerde var bu konuda bilgi verirmisiniz? veya sadece
> bilgi alabilecegim bi yer tavsiye edermisiniz?

Derlemeye çalıştığınız proje belli bir gcc sürümü gerektiriyorsa
tarball'un içindeki okubeni dosyasında bu belirtilir. Aksi taktirde
kullandığınız makul derecede yeni gcc sürümü işinizi görecektir.

Sorun projeden kaynaklanıyor olabilir. hangi projelerde sorun
yaşadığınızı ve aldığınız hata mesajlarını gönderir misiniz?