[Linux] Mail Aktarımı

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Wed 22 Jun 2005 - 14:10:53 EEST

Merhabalar,

Benim bir mail hesabımda binlerce mail var. Ben domain'imi farklı bir server'a taşıyacağım. Ama içindeki mailleride aynen taşımak istiyorum..

Domain'in şu an bulunduğu sunucuya erişimim yok ama yeni taşıyacağım sunucuya her türlü erişimim var. Tüm bu mailleri diğer tarafa nasıl taşımayı başarırım ?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler,

Saygılarımla,

(ek not : sorduğum sorulara hep "şimdiden teşekkürler" diyorum. Burası bilgi-alışverişinin olduğu bir liste olduğu için, aldığım cevaplara tek tek teşekkür etmek istemiyorum kalabalık yaratmaması açısından. Bunu özellikle belirtmek istedim"