[Linux] xmms yazıtipi sorunu

From: yasin@crazy.com.tr
Date: Tue 21 Jun 2005 - 13:37:04 EEST

Merhaba arkadaşlar öncelikle vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürü borç bilirim...
Ben geçenlerde bilgisayarıma debian 3.1 yükledim. Daha öncesinde redhat 9.0 yüklü idi bayağı bir süre geçmek için düşünüyordum ve en sonunde amacına ulaştım ama şu an için bir sorunum var.
Xmms kullanıyorum müzik dinlemek için ama xmms üzerinde sağ tuşa tıkladığım zaman yazılar çok küçük görünüyor bunu bir türlü düzeltemedim sorunu x den kaynaklandığını düşünüyorum konu hakkında bir bilgisi olan varmı acaba ...
Iyi çalışmalar...