[Linux] openoffice writer da a4 sayfa biçim problemi

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 16:35:49 EEST

Merhabalar,

Arkadaşlar debian sarge 3.1 üzerinde openoffice 1.1.3 kurdum. Ancak
sadece writer ında sayfa biçimi sorunum var. writer ı açtığımda boş
sayfa geliyor ama a4 olarak değil. Kullanıcı şeklinde bir sayfa
biçimiyle geliyor ki bu da benim her seferinde Biçim-Sayfa
menülerinden sayfa biçimini A4 olarak değiştirmeme sebep oluyor. Bir
türlü halledemedim. openoffice kaldırıp yeniden kurdum. v.s v.s
Biçim-Sayfa menüsünü açınca Kategory bölümündeki kullanıcı yazan kısmı
değiştiremiyorum. Belki burayı değiştirmemle sorun gidebilir.
Eğer bu sorunun çözümünü bilen yoksa lütfen openoffice in 1.1.4 ünü
sarge de nasıl kuracağım hakkında malumat verebilir mi? Zira bir de
1.1.4 ile deneyeyim.
Teşekkürler.