[Linux] firefox yahoo maili inbox ı acmiyor

From: Ahmet Refik Agaoglu (ahmet.agaoglu@gmail.com)
Date: Fri 17 Jun 2005 - 21:01:35 EEST

SuSE 9.2 yi yaklaşık 15 gün önce kurdum. yeni yeni tırmalıyorum. Sorunum şu :
Gerek KDE Conquerer , gerekse Firefox 1.0.4 ( ki bu son sürümü oluyor
galiba ) google mail de bir sorun olmamasına karşın ,Yahoo da user
name ve passwordu kabul edip ilk ana sayfayı açmalarına rağmen İnbox ı
açmıyor.

"Bu belgede herhangi bir içerik yok"

mesajı alıyorum.