[Linux] ssh da kullanıcı değiştirmek

From: sarp d (sddlinux@yahoo.com)
Date: Fri 17 Jun 2005 - 01:14:56 EEST

merhaba

sshla servera bağlanıyorum ama güvenlik nedeniyle
sshla direk root olarak giremiyorum, sanırım ssh ayar
dosyasındaki ayar yüzünden. root yetkisi ile işlem
yapmam gerekiyor root şifresinide biliyorum halşiyle
ama kullanıcıyı nasıl değişcem?

"derlik" adlı kullanıcı ile ssh a login oldum root
olarak nasıl değişebilirim bunun bi komutu var mı
acaba?

şimdiden teşekkür ederim.