Re: [Linux] downloader X ile yarım kalan dosyanın indirilmesi

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 00:27:48 EEST

Quoting yaşar tunçez <ytuncez@gmail.com>:

> Merhabalar,

> Debian sarge üzerinde mozilla-firefox ile fedora core 4 ü downloader X
> (nt) indirme programı ile indiriyordum. Bilgisayarım ben yokken
> kapa(tıl)mış. Şimdi fedora yı bulamıyorum, ayrıca bulup downloadı
> yarım kaldığı yerden nasıl devam ettireceğimi de bilmiyorum. DVD nin
> %45 ine kadar gelmişken indirmeye yeniden başlamak benim için çok
> sıkıcı olacak.

Yanlis hatirlamiyorsam d4x, dosya indirme sureci tamamlanana kadar dosyayi gizli
dosya olarak /home/user/ dizininde sakliyor.
Yani kendi kullanici dizininizde "ls -a" komutunu verirseniz yarim kalan dosyayi
gorebilirsiniz.

--
Arda Çetin                 : arda~linux-sevenler.org
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org