[Linux] Junk Mail Çözüm!

From: dijiTEM|Elektronik Linux Hizmetleri (linux@dijitem.net)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 21:39:43 EEST

Arkaraşlar, Mozilla Thunderbird 1.0.2 kullanıyorum, geçenlerde gereksiz
bir insanın gereksiz spam, mail bomber'lerine
maruz kaldım, gerçekten çok rahatsız etmeye başladı! Thunderbird altında
junk mail ayarlarını yapmam sizce yararlı olabilirmi?
Eğer olursa daha verimli hale getirebilmem için yapmam gereken ayarlar
nelerdir? Peki bu sorunu
çözebileceğim başka bir yazılım var mı? Teşekkürler