[Linux] akildanisma ve bir ufak sorun

From: mim haldun (haldun@gmail.com)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 12:46:54 EEST

Merhaba,

Ilk etapta bir akil danismada bulunmak istiyorum. Simdi, benim
bilgisayarimda hem xp hem de suse 9.3 var. Parsyonlar olusturulmustu suse
kurulurken zaten ve pc acilirken suse nin boot ekranindan suse mi xp mi diye
soruyor. Buraya kadar tamam, Xp nin icinde de c ve d sürücüleri var ve d 5
gb civarinda bos duruyor. Ben de acikcasi simdi bir dagitim yüklemek
istiyorum. Bir dagitim daha. Bu Ubuntu da olabilir, Slackware de olabilir
yahut elimde olan diger on onbes dagitimdan biri de. Bu eylemde bbir
sakatlik var mi? Bir sorun cikar mi? Hem Suse yi hem XP yi hem de digerini
kullanmak (denemek,tanimak,bilmek ,ögrenmek) istiyorum. Tavsiyeniz ne
olabilir?

Ikinci olarak da hâl i hazirdaki bir meseleyi sormak istiyorum. Suse de
firefox u, mozilla yi ve bir tane daha browser var, onu da.. ne zaman misal
firefox un üstüne tiklasam okuyor ve acmiyor. Hatta ekranda bir an belirip
kayboluyor. Mozilla da ise biraz daha farkli. O aciliyor ve adres bölümüne
adresi girdigimde ise ekran kapaniyor. Firefox un türkce versiyonunu indirip
kurdum. Ama sorun degismedi. Sadece Opera yi kullanabiliyorum. (gerci
Konquerer da calisiyor). Burada yatan sebeb ne olabilir, ne yapmaliyim?

Saygilarimla