Re: [Linux] kde > gnome

From: Abdulkadir (kadirkor@e-kolay.net)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 14:17:28 EEST

mim haldun yazmış:

> Merhaba,
> bir dagitim icinde KDE den GNOME 'a gecis nasil yapilmakta. dagitim:
> suse 9.3 pro
>
> Saygilarimla
> MiM

Merhaba;
Genel olarak dağıtımlarda "ctrl+alt+Backspace" ile açmış olduğunuz
masaüstünden, oturum seçme menüsüne ulaşabilirsiniz. Kurmuş olduğunuz
dağıtımda (özellikle seçerek) GNOME u kurduysanız, ilgili menüden giiş
yapabilirsiniz. Aksi durumda "YaST" programı ile "GNOME"u kurabilirsiniz.

===
¨X¨m¨T¨j¨h¨k¨T¨p¨j¨h¨k¨m¨j¨k¨[ ¨d
Abdulkadir Kor
Not: Kullandığım klavye "r" özürlü davranıyor zaman zaman...
Yanlış anlaşılma olmasın. :-)