[Linux] Gpl ve CC arasindaki fark?

From: Fatih ARSLAN (fatih@sabutay.org)
Date: Sat 11 Jun 2005 - 01:27:42 EEST

Merhaba,

Benim yazdigim bir belge var, ve bu belde debian-tr.org fa GPL lisans
altida yayinlaniyor. Belge Mutt,Exim4,Procmail ve Fetchmail hakkinda.
Ben bu belgeyi LAPIS'in 3 sayisi icin Lapis yönetimine yollamak
istiyordum. Ve onlardan aldigim bilgiye göre, dergideki tüm makaleler CC
lisansi altinda yayinlanacakmis.

Benim makaleyi hemi GPl hemi de CC olarak yayinlamam mümkünmü. Yani
dergi icin CC, debian-tr.org icin GPl. Bu mümkün mü?
GPl ve CC(Creative Commons Licence) arasindaki belirgin farklar nedir?

Saygilarimla

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org