Re: [Linux] Mandriva Kendi Kendine Baska Sitelere Yonleniyor.

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Fri 10 Jun 2005 - 16:09:29 EEST

Merhabalar,

Quoting murat <muex@muex.info>:

> Selam arkadaslar ; makınama mandriva 64bit kurdum. Ama bir siteye
> girmeye kalktıgım zaman (mesela google.com ) baska bir siteye giriyor.
> Aradan belli bir sure gectikten sonra duzelior. Sonra baska bir sitede
> oluyor bu.
>
> Bu sorunu nasıl cozebilirim. Veya neyden kaynaklaniyordur.

Sorun kullandiginiz isletim sisteminden degil, internet baglantinizdan
kaynaklaniyor olsa gerek.
Eger ADSL kullaniyorsaniz, /etc/resolv.conf dosyasina nameserver ile baslayan ve
 su anki kullandiginiz DNS adreslerinden farkli adresler yazin ve dosyayi kaydedin.

Cevirmeli Ag baglantisi kullaniyorsaniz, musterisi oldugunuz internet servis
saglayici firma ile baglantiya gecin.

--
Arda Çetin                 : arda~linux-sevenler.org
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org