[Linux] Acil Cd lazım - Beşiktaş

From: Aykut ARDIÇ (linux@fuardunyasi.com)
Date: Thu 09 Jun 2005 - 19:38:41 EEST

Arkadaşlar ( İST ) beşiktaş civarında Cd dağıtımı yapan bildiğiniz linuxcu arkadaş varmı? varsa aykut@fuardunyasi.com a bi mail atsa da hem tanışsak hemde lazım olan bi kaç linux cd si alsam :)

Bu arada bu olayı bu gün veya yarın içinde halledebilirsem süper olur kablonet kullanıyom cdleri çekmek 3 gün sürecek çok geç oluyo

birde redhat tan sıkıldım hem birileri ile tanışırsam dialogla diger dagıtımlar hususunda bilgi de alırım diye düşündüm internet ten dağıtım yapan gönüllülerin sitelerine baktım banka dekont ıvır zıvır walla bide kargo gelecek diye beklemek uffff :)

neyse başınızı ağrıtmayım varsa birileri bekliyom mesajını

İyi Çalışmalar
Aykut ARDIÇ
0 212 327 84 70