Re: [Linux] Wiki turkce dil dosyasi

From: Ekin Meroglu (ekin@fisek.com.tr)
Date: Thu 09 Jun 2005 - 12:15:10 EEST

Merhaba;

Thu, 9 Jun 2005 11:09:37 +0300 tarihinde
Ismail ASCI <ismail.asci@gmail.com> yazmis:

> Oncelikle ozur dilerim devrim bey,mesajimin konu kismini ve icerigini
> sildikten sonra cevap olarak dešil
> yeni bir mail olarak listeye ulasacagini dusunmustum.Sanirim gmail otomatik
> olarak ekledi tekrar.

Konu kismini silseniz de, reply (yanitla) ile olusturdugunuz mesajlar, icerdikleri mesaj-id ve thread-id ler yuzunden thread (turkcesi ne bilmiyorum ) destekleyen mail okuyucularda reply ettiginiz thread'in bir uzantisi olarak goruntuleniyorlar. Bu nedenle, yeni bir konu hakkinda bir mesaj yazacaginizda yeni bir mesaj kullanmaniz, mesajlari thread ile okuyanlar -ki bu tip listelerde hic de az degiller- icin onemli.

Iyi calismalar;
Ekin Merošlu
ekin@fisek.com.tr

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693