Re: [Linux] Re: Powerbook

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 16:10:32 EEST

Merhaba;

Benim onerim CD iso'sunu md5sum komutu ile kontrol ederek iso md5sum
sonucu ile sitedeki md5sum bilgisinin ayni olup olmadigina bakmaniz.
Yani cd iso'su duzgun indirilmismi onu kontrol etmis olacaksiniz.

Tabi birde duzgun yazilmis mi? sorusu varki, bilgiyarda cd icerigine
bakarak bir fikir edinmeye calisabilirsiniz ama aslinda birseyi kanitlamaz.

İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN