Re: [Linux] Re: Powerbook

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmail.com)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 15:39:26 EEST

Ben linux kullanmaya ilk başladığımda özellikle sorun yaşamaya
çalışırdım, hatta bilgisayarla haşır neşir olmaya başladığım günler win
yüklü bilgisayarıma virüs bulaştırır temizlemeye de çalışırdım. Sorun
yaşamak iyidir yani.
Livecd çalıştı diğeri çalışmadı derken, cd hiç mi boot etmedi diyorsun
yoksa belli bir aşamada takıldı mı? Hangi aşamaydı o? Biraz daha detaylı
bilgilendirebilirsen, eminim sorunun kısa sürede çözüme kavuşur.

Çetin Baloğlu