Re: [Linux] �

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Sun 05 Jun 2005 - 12:03:42 EEST

2.4.27 kernellerden sonra bu destek direk kernelde var diye biliyorum.
Bence bu şekilde uğraşmak yerine kernel sürümünüzü yükseltin, hatta
temiz bir kernel-2.6 ya geçin. bütün sorunlarınız bitecektir.

fakat bu şekilde de driverları yüklediyseniz /etc/modules.conf dosyasına
şu satırları eklediğinizde internete girip ses almanız gerekir.

alias eth0 nvnet
alias snd-slot-0 nvaudio

Skystar2 kartınıza gelince bu kart belki elinizdeki kernel tarafından
desteklenmiyor olabilir fakat 2.6 ve sonrası kernellerde bu destek var
diye hatırlıyorum. Kernele bir patch uygulamanız gerekebilir. ya da
yeniden kernel derlemeniz gerekebilir. Hatta imkanınız var ise suse 9.3
ü edinip bilgisayarınızı bu sürüme yükseltirseniz bahsettiğiniz
problemlerin hiç birini yaşamazsınız diye düşünüyorum.

mehmet algul yazmış: