Re: [Linux] bir soru

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Fri 03 Jun 2005 - 16:52:22 EEST

Aramıza hoşgeldiniz... Linux'dan beklentilerinizi iyi bilmelisiniz
öncelikle.. Temelli olarak geçmek istiyorsanız başlangıçta zorlanacak
dahi olsanız Debian kullanın. Güncellenmesi, program kurması çok daha
kolay olan bir dağıtımdır. Debian Türkiye listesine üye olun,
http://debian-tr.org 'daki belgeleri okuyarak da gayet rahatlıkla
sorularınıza cevap bulabilirsiniz. Bu adreste kurulum rehberi de var.
Ben 4. sayfadaki kurulum rehberini okuya okuya öğrenmiştim.

mîm hâ nûn yazmış: