[Linux] mandrake 10.2 kurulum yapılamıyor

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 21:27:34 EEST

msi 7028 i915g neo2 platinum anakart 160gb sata disk, pci kartıyla
çalıştırdığım sata cdrw, ide cdrom var. Mandrake 10.1 kurulu
sistemimde. Bunu kurarken de cdromdan boot ettikten sonra sıra
dosyaları kurmaya gelince cdrom not found demişti ve ben de 1. cd yi
cdrom dan çıkartıp scsi arabirimli cdrw a takıp kurulumu
tamamlamıştım. Şimdi mandrake 10.2 yi (mandriva) kuracağım ama yine
cdromdan boot ettikten sonra cdrom not found diyor. CDrw a takınca da
dil seçeneğinden sonra başka donanım var mı sorusunda takılıyor ve
sistemin kurulacak disk bulamadığından dem vuruyor. Kısacası kurulumu
yapmıyor.
Şimdi ben var olan mandrake 10.1 üzerine kurulumu nasıl yapabilirim?
teşekkürler.