Re: [Linux] fedora core 3 dvd sini wget indirirken kesildi

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Wed 01 Jun 2005 - 14:45:39 EEST

Merhabalar,
Gösterdiğiniz siteden wget'in bz.2 dosyasını indirip kurdum. Mandrake
10.1 de gcc ile ilgili hatalar vererek kurulumu tam yapmadı. redhat
9.0 makinada ise ./configure ve make komutlarını çalıştırdım. Kurulum
hatası vermedi. Ancak rpm -qa | grep "wget*" komutunu çalıştırınca bu
programı kurmazden evvelki sonuç ile aynı çıktıyı verdi: wget-1.8.2-9

Şimdi ben bunu kurup kurmadığımı nereden anlayacağım?
Teşekkürler.