[Linux] (konu yok)

From: abdullah yilmaz (abdullah_yilmazz@hotmail.com)
Date: Sat 30 Jul 2005 - 16:40:10 EEST

Merhaba
Ben linux kullanmak istiyorum ve forumlarda yaptığım araştırmalardan da buna suse linux 9.2 pro ile başlamam gerektiğine karar verdim ancak suse linux 9.2 pro bulamıyorum yani daha doğrusu cd olarak bulamıyorum. Suse 9.3 te çıktı ancak benim bilgisayarımda dvd olmadığı için o da işe yaramıyor. Tek istediğim suse linux kullanmak ancak maddi durumum da el vermediği için satın alamıyorum.her türlü kargo masrafını ödeyebilirim. (Sanırım o da çok tutmaz). Yardım edebilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler...
Abdullah Yılmaz

Sohbet ve eglenceyi web kamera ile senlendirin! Burayi tiklayin!