Re: [Linux] Gözü Yaşarmayan Okumasın (REKLAM-REKLAM-REKLAM)

From: hakan@soulmaster.org
Date: Sat 30 Jul 2005 - 11:57:11 EEST

Her nedense bu tip postalarin altindan her zaman ayni firma/kisi cikiyor. Bahsi
gecen siteler de bu firma/kisi tarafindan hazirlanan siteler oluyor. Bazen de
farkli noktalardan vurarak reklamini yapmaya calisiyor.

Farkli posta adreslerini kullanarak "Bir sitede iki ayri animasyon gordum" gibi
cumleler kuruyor. Oysa bunlar ayni kisiler...

Reklam yapmayi ve milleti aptal yerine koymayi artik birakin.

Bence liste yonetiminin bu konuda bir yaptirim uygulama zamani geldi.

Hakan POLATKAN

--

Quoting computerman@yerelgundem.com:

---------------------------------------------------------------- This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.