Re: [Linux] Kopete

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 17:32:43 EEST

Merhabalar,

Quoting Rasit ULCAY <rasitulcay@gmail.com>:

> Arkadaşlar FC4 sistemimde var olan Kopete yi Msn Hesabıma göre
> yapılandırdım
> fakat.bağlanmaya çalıştığımda bir süre sonra bağlanmadan şifremi tekrar
> tekrar soruyor. Sanırım sunucuya ulaşıyor fakat hesabıma bağlanamıyor. Ne
> yapmalıyım Kopete ile msn hesabını kullanan varsa daha önceden bu problem
> ile boğuştumu merak ediyorum. Çözüm öneriniz var mı?

Kopete'nin hangi surumuydu su anda tam olarak hatirlamiyorum fakat bir surumunde
MSN'den kaynaklanan bir sebebinden dolayi bu hatayi veriyordu. Yani bir bug.
Bu hatadan kisa bir sure sonra yeni bir Kopete surumu cikartmislardi.
Su anda da son surumu 0.10.1.

> Yoksa kopete yi bırakıp Jabber in Msn eklentisini yada Gaim mi kullansam?

Kopete yeni surumunu bir deneyin derim.

--
Arda Cetin
arda at linux-sevenler.org