[Linux] wine kurulum problemi

From: M.Kemal AYYILDIZ (kemal@kemalayyildiz.net)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 20:21:33 EEST

Merhaba,
Mandriva LE 2005 kullanmaktayım. Windows ile çalışan programları
kullanmaya devam edebilmek için Wine kurmaya heveslendim.
Wine-20050628.tar.gz dosyasını indirdim. Konsolda tar -xzvf
Wine-20050628.tar.gz yazarak açtım. Wine20050628 klasörüne
girdim. ./tools/wineinstall dediğimde işlemi root olarak değil normal
kullanıcı olarak yapmamı istedi. Açtığım klasörü sildim. Normal
kullanıcı olarak aynı işlemi tekrarladım. Bu seferde

configure:error: no suitable lex found. please install the 'flex'
package

configure failed, aborting install

şeklinde mesaj aldım. Mandriva kurulum paketleri içerisinde ise flex
diye birşey bulamadım. Acaba nerede hata yapıyorum. Yardımcı olursanız
sevinirim. Teşekkürler

--
kemal.ayyildiz@linux.org.tr