[Linux] Firefox'u default kimliğiyle açamıyorum

From: Azer Demir (azer.demir@gmail.com)
Date: Tue 26 Jul 2005 - 16:27:39 EEST

Meraba,

bugün bir problem sonrası bilgisayarı resetlemek zorunda kaldım,
resetlenmeden önce firefox'u açmıştım(resetleme problemi firefox'la
ilgili değildi). bilgisayar yeniden başladıktan sonra firefox'u açmayı
denediğimde firefox'un "kullanıcı kimliği seç" iletişim kutusu geldi.
default kimlik ile başlatılsın dediğimde ise,

Firefox "default" kimliği kullanılamaz, çünkü kullanımda.
Lütfen farklı bir kimlik seçin veya yeni bir tane oluşturun.

diye mesaj alıyorum.

ps aux ile çalışan süreçlere baktığımda firefox yada mozilla adlı bir
süreç göremiyorum. acaba çalışan süreçlerden biri firefox'u mu çalıştırıyor?

teşekkürler.