Re: [Linux] ADSL modem

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 17:38:33 EEST

Zoom X4, Zoom X5, Zoom X6 için herhangi bir kuruluma gerek yok. Ama Zoom X6
nın wireless özelliğini kullanabilmek için gerekli driver kurulumu (Örneğin
ipw2200bg) ve istendiği takdirde kwifimanager kurulabilir. X4 ve X5'in USB
kullanımları hakkında hiçbir bilgim yok. Fakat USB'li modemler windows
üzerindede problem çıkarabiliyormuş. Birkaç arkadaşımın bu problemi yaşamış.
Onun için Ethernet girişli bir Modem tavsiye ederim. Hem network işinin
normali bu değilmi :)