Yanıt: Re: [Linux] Php mail fonsiyonu

From: Mehmet Gök (mhmtgk@yahoo.com.tr)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 18:23:47 EEST

Şimdi o makina derken gerçekten öyle bir mailin kayıtlı olmasımı yoksa yahoo nun serverlarındamı tam anlayamadım. Cevaplar için teşekkürler

Mustafa Celik <m_c_e_l_i_k@yahoo.com> yazdı:
Yahoo nun spam olarak tanýmamasý mail fonksiyonuyla alakalý deðil.

mail fonksiyonunu içeren php dosyasýnýn bulunduðu makinada gönderen adresin
domain adý kayýtlý olmalý.

Yani
ali@veli.com adýna mail atmak istiyorsanýz veli.com un o makinada tanýmlý
olmasý gerekir.