Re: [Linux] picatel

From: Atilla ÖNTAŞ (tarakbumba@yahoo.co.uk)
Date: Tue 19 Jul 2005 - 11:18:00 EEST

----- Original Message -----
From: "Yusuf Şenay" <ysenay@kobiline.com>
To: <linux@liste.linux.org.tr>
Sent: Monday, July 18, 2005 11:58 PM
Subject: [Linux] picatel

> Elimde picatel adsl usb modem var.
> Vaktiyle en ucuz diye onu almıştım. Bunu linux'a tanıtabilir miyim?

Modeminizin chipsetine bağlı olarak sorunuzun cevabı değişir.Bildiğim
kadarıyla henüz conexant chipsetli usb modemleri tanıtmak mümkün değil,ben
çok uğraştım oradan biliyorum,diğer chipsetlere ise bakmak lazım.Galiba
globespan veya ona benzer bir marka chipsetler için sürücüler mevcut.Biraz
google çalışması iyi olur.Saygılar...