[Linux] wine ile yaratılan sanal windows'un sürümünü değiştirme

From: Caner GOCMEN (micrain@gmail.com)
Date: Mon 18 Jul 2005 - 20:22:49 EEST

Merhabalar,

wine yükledim fakat sanal windows'un sürümünü Windows 98 olarak
gösteriyor. Değiştirmek için arama yaptığımda:
1. file:/usr/share/wine/configsamples
2. file:/etc/wine
dosyalarında config dosyası buldum fakat açıp değiştirmek istediğimde
"check that you have write access to this file" a benzer bir hata
alıyorum. Bu hatayı aşmak için ne yapamamı önerirsiniz?

Çok Teşekkürler.