Re: [Linux] Mount problemi

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Sun 17 Jul 2005 - 13:26:24 EEST

Merhaba

FC4 için tek yapman gereken
http://linux-ntfs.sourceforge.net/rpm/fedora4.html adresinden çekirdek
sürümüne (uname -a ile görebilirsin) ve mimariye (i586 ya da i686) uygun
sürücüyü (sayfanın en tepesindeki tablodan) indirmek ve

rpm -i kernel-module-ntfs.......rpm

komutuyla kurmak. Hemen arkasından mount -h komutunu girebilirsin.
Fedora'ya yeni başlamışsan aşağıdaki adresler masaüstü ortamını daha şık
bir hale getirebilir... Nasıl denir, bu sayfaları "hararetle" öneririm.

http://www.mjmwired.net/resources/mjm-fedora-fc4.shtml
http://stanton-finley.net/fedora_core_4_installation_notes.html
http://fedoranews.org/mediawiki/index.php/Fedora_Core_4_Linux_Installation_Notes
http://www.fedorafaq.org/