[Linux] Suse 9.3 wireless network ayarlari

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Mon 11 Jul 2005 - 21:07:14 EEST

merhaba,

haftasonu Airties marka bir wireless ADSL modem aldim, yaninda da bir tane
PCMCIA wireless kart verdiler,

SUSE Linux 9.3 yuklu compaq marka laptopum karti takar takmaz tanimasina
ragmen bir turlu ADSL modemin wireless networkune baglanamiyorum, Macintosh
laptopum araciligi ile kontrol ettim modemde bir problem yok,
karti tanimasinda falan bir problem olmadigi icin fazla mudahalede edemiyorum
linux'a yani hersey cok uygun calisiyormus gibi ama network bulamyor

sorun ne olabilir ?

cok cok tesekkurler
tolga