Re: [Linux] Upgrade!

From: Ersan YILDIRIM (yakazan@gmail.com)
Date: Mon 11 Jul 2005 - 09:30:55 EEST

dijiTEM|Elektronik Linux Hizmetleri yazmış:

> Daha iki gün önce anakartımı, işlemci ve ekran kartımı değiştirdim
> SuSE 9.3'ü tekrar kurmak istemiyorum çünkü çok
> ayar yapmam gerekiyor, fakat eski sistem kaynakları beni rahatsız
> edebilir mi?

Merhabalar
Daha once vidalinux-1.1 kurulu bir makinedeki 20 gb lik harddiski söküp
baska bir makineye(bire bir ayni olmayan) taktim herhangi bir sorunla
karsilasmadim her seyi kendisi ayarladi. benim ayarlarimda da her hangi
bir degiÅŸiklik yapmak zorunda kalmadim.
Bir ihtimal ekran katini tekrar danitmak zorunda kalabilirsin. Chip
setleri ayni ise onada gerek kalmayabilir

saygilarimla
ersan