[Linux] mp3 indirmek için ne yapmalıyım ?

From: M.Kemal AYYILDIZ (mkemalayyildiz@yahoo.com)
Date: Sun 10 Jul 2005 - 20:59:37 EEST

Merhaba,
İnternet aracılığıyla mp3 satın almak istiyorum. Ancak
Yahoo, hotmail, napster gibi siteler windows xp kurulu
olması gerektiği yönünde mesaj veriyorlar. Ben
player'larını indirip paylaşım yapmak filan
istemiyorum. Sadece parçayı satın alıp indireceğim.
Başka site tavsiye edebilecek olan var mı ? Yardımınız
için şimdiden teşekkürler.

kemal.ayyildiz@linux.org.tr