Re: [Linux] mozilla-firefox ta canlı radyo dinleme

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Fri 08 Jul 2005 - 09:39:30 EEST

Merhaba,
KDE den ses bildirimlerini yeniden aktif ettim. Ama xmms ve
beep-media-player da arts çıkmıyor. apt-get install arts komutunu
çalıştırdığımda da zaten yüklü dedi. xmms de output plugin de:
ALSA 1.2.10 çıkış eklentisi (libALSA.so)
Diske Yazma Eklentisi 1.2.10 (libdisk_writer.so)
eSound Çıkış Eklentisi 1.2.10 (libesdout.so)
OSS Sürücüsü 1.2.10 (libOSS.so)

seçenekleri var.