[Linux] Mandriva 'nın çöküş hikayesi!!

From: Murat (muex) (muex@muex.info)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 10:32:54 EEST

 Dün makınamı kapattim sabah actim. Bi baktım ki nvidia display
göcmüş.Yeniden yuklemeyi kaldirmayi denedim olmadi.Neyse mandriva cd 1
taktim. yapılandırma kısmından onarcaktim. O da ne bir hata aynen sole
yaziyor. " bir hata olustu. Fsck failed on /dev/sda7/ with exit code 8 or
signal 0" anlamadım.neyse reset attim ardindan mandriva acilirken su hata
geldi ve donup kaldi.

" Kernel Panic - not sysning: No init found. try Passing init = option to
kernel" makına hic bir sekilde acilmiyor.Safe mod da acilmiyor.Cd ile de
acilmşyor. Sizce arkadaslar ne yapmam gerekir. O kadar bilgimö var. Daha
yeni kurmustum. Ve aynı sorundan dolayi. Uctumu yani :(