Re: [Linux] ssh ile girme cabalari

From: Alper Ozmalkoc (ozmalkoc@gmail.com)
Date: Mon 09 Jan 2006 - 00:19:11 EET

"istedikleri kadar denesinler" kismi pek hos olmuyor, cunku cok
istiyorlar, cok deniyorlar. Bu da makineyi epey yoruyor maalesef :(
iptables ile manuel yasakliyorum ben, iptables -A INPUT -s ip_adresi/32
-p tcp -j DROP kullanarak.

Aslinda benim belirledigim birkac ip'yi bir dosyadan okuyacak ve bunun
disinda hepsini yasaklayacak birseyler hazirlamak istiyorum, ancak
arastiracak vaktim olmadi bir turlu maalesef :(

Herkese iyi calismalar.