[Linux] arkadaşlar dedim ya yeniyim

From: Emin ERDAŞ (eerdas@dicle.edu.tr)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 16:16:54 EET

Arkadaşlar dediğim gibi yeniyim ve linux ı bir server olarak öğrenmek istiyorum yani laptopa kurma sebebim bunu bir server olarak kullanıp dns ,dhcp,http,ftp servislerinin kullanımını öğrenmek,uyum problemine gelince çalıştığım kurumdaki serverlara uyumu kastetmiştim.Nejdet YÜCEL arkadaşımında mesajı gelmediki bana ben yazmıştım demiş.İlginize tşk.