Re: [Linux] Arkadaşlar ilaki redhat 8.0 olması lazım uyum meselesi

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 16:02:14 EET

Selamlar,

yardım ettim ya :) sizin istediğiniz laptop'da dhcp sunucusu çalıştırak mı?
Yoksa ağdaki dhcp sunucusundan IP alıp internete çıkmak mı? eğer ikincisi ise
ne yapacağınızı yazmıştım.

her iki durumda da fedora kullanmanız bir uyum problemi çıkarmaz.

iyi çalışmalar diliyorum.

Necdet Yücel

Perşembe 5 Ocak 2006 15:55 tarihinde, Emin ERDAŞ şunları yazmıştı: