[Linux] unix odbc derleme

From: akyil45 (akyil45@gmail.com)
Date: Wed 04 Jan 2006 - 14:53:02 EET

unixodbc sitesinden kaynak kodlarını çekip derlemeye çalıştığımda

checking for X... configure: error: Can't find X includes. Please check your
installation and add the correct paths or run configure with --enable-gui=no!

hatası alıyorum. tam olarak nereyi bulmaya çalıştığını anlamadım ama bu
dosyaların kurulu olduğunu düşünüyorum.yanlış mı düşünüyorum?
nasıl çözebilirim bu sorunu? yada odbc arayüzünün paketi pardusta var mı (olacak mı)?

sistem pardus 1.0