[Linux] dvb kart

From: mustafa mustafa (baymy929@hotmail.com)
Date: Wed 04 Jan 2006 - 13:15:21 EET

HELP!
Merhabalar,
Bilgisayarıma 2.6.12-12mdk çekirdeğine sahip Mandriva 2006
kurdum.Bütün donanımı tandığı halde inca marka
VP-1020A brooktree dijital tv kartını
tanıtamadım.Araştırdığım kadarıyla
ve Linuxtv.org sayfasından edindiğim bilgiye göre çekirdekte bu
tür kartların desteklendiğini öğrendim.Ancak halen
kartımı kullanabilmiş değilim.Bunun yanında
XawXW,Mplayer,klear gibi programları da yükledim.Eğer bana bu
kartı nasıl tanıtabileceğimi ve
kullanacağımı adım adım anlatabilecek bir
yardımsever varsa çok memnun olurum.
Herkese çalışmalarında başarılar dilerim.
Makine 3.0 P4 80 Gb 512 ram