[Linux] MYSQL Backup Sorunu

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 05:13:05 EET

Merhaba,

phpmyadmin içerisinden aldığım bir yedeği şimdi geri döndürmeye
çalışıyorum. MYSQL içerisindeki blog veritabanını komple yedek almıştım.
Sonra tamamını sildim. (mecbur kaldım) Daha sonra kontrol panel ile
tekrar blog isimli bir veritabanı ve kullanıcı oluşturdum ve sql
dosyasını yüklemeye kalktım. Ancak blog adında bir veritabanı zaten var
gibi bir hata aldım. Başka bir isimle veritabanı oluşturup denediğimde
bu kez de kullanıcımla alakalı bir hata verdi.

Eski veritabanımı nasıl geri getirebilirim acaba ? Teşekkürler..