[Linux] Re: io-port-programming-mini

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Mon 31 Jan 2005 - 21:03:50 EET

Selam,

Bu ID, bir mini-NASIL ID'si gibi görünüyor.
Baktığımda bu ID'nin
http://belgeler.org/elkitabi/miniNASIL-izleme.html
sayfasında bulunduğunu görüyorum. Bu sayfa mini NASIl çevirilerini izleme
sayfasıdır. Sayfadaki açıklamalara göre henüz çevrilmemiş olduğu
anlaşılmaktadır (çeviri tarihi yok).

Çevirip yollarsanız memnun oluruz :-)

Esen kalın,
Nilgün

Pazartesi 31 Ocak 2005 04:59 sularında, Linuxmus şunları yazmıştı: