Re: [Linux] ./configure problemi

From: Kenan Gürsoy (gursoy@be.itu.edu.tr)
Date: Sun 30 Jan 2005 - 19:15:20 EET

Merhaba;

Sisteminde büyük ihtimalle gcc (c derleyicisi) paketi kurulu değil
suse'de komut satırında gcc yazıp enter'a basarak anlayabilirsin. Kurulu
değilse kurarsın. Bir diğer olasılık çok düşük bir ihtimal de olsa
kurmaya çalıştığın progrmın gcc'ye ait dosyaları bulamamalarıdır. o zaman da

./configure --help
dediğinde karşına çıkacak olan c_compiler_path yada gcc_path gibi bir
parametreyle gcc'nin kurulu olduğu yeri gösterirsin

kolay gelsin

Kenan Gürsoy
İ.T.Ü. Bilişim Enstitüsü