Re: [Linux] silinmis GRUB

From: yalçın karagöz (yalcin.ka@gmail.com)
Date: Sun 30 Jan 2005 - 16:09:46 EET

Amacınız sadece vindovsu acabilmek ise başka bir yerden nero ile
bootable yazdırdıgın cd'den fdisk /mbr yazmanız yeterli. Ama korkarım
linux'un partitionunu ucurduğunuz için kurtarmak zor. (eger diske
dokunulmamuşsa kurtarılır belki) Grub ön yükleyiciyi tekrar kurmak
lazım bunuda en kolay knoppix ile yaparsınız.