Re: [Linux] db3 sorunu

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Sun 30 Jan 2005 - 00:39:57 EET

Merhaba,
Plesk RedHat'i destekliyor. (komik mi oldu ? :)

RH 7.2, 7.3 ve 9.0 icin kullanilabilir surumleri var. Ayrica RHEL'ye de
destegi var. (2.1, 3) Zaten Plesk olayi da biraz ilginc... Sitesinde
bulunmayan ara surumlere sahip. Arastirdikca cikiyor ortaya...

Bir ihtiyac soz konusu ise kullanacaginiz dagitim ve surumune bagli olarak (ya
da plesk surumu) bir posta iletisimine gecmenizi oneririm.

Konunun basini kacirmisim fakat araya tus girmek istedim. :)

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

--

Cts 29 Oca 2005 23:51 tarihinde, Umut şunları yazmıştı: > plesk de ucretsiz degil. > yaniliyor muyum? > > redhat vermiyorsa plesk veriyordur. > > o da vermiyorsa para vermenin anlami ne sorusu geliyor > insanin aklina :) > > > 1 sn 1 sn.. Red Hat Plesk'e destek vermiyor. Yanılıyor muyum? > > Saygilar > Umut Demirhan