[Linux] ftp ile otomatik upload...

From: Cenk Saver (penguen@medyaserver.net)
Date: Wed 26 Jan 2005 - 10:04:49 EET

herkese merhaba,

remote ftp alanını NFS gibi localime mount edebilme imkanım var mı acaba? Aslında yapmak istediğim şey şu:

localimdeki web sayfalarımın guncellenen dosyalarını internetteki ftp alanına belirli aralıklarla upload etmek istiyorum ama bunu cron ile otomatik şekilde yapmak istiyorum. Bu mumkun mu acaba? Veya bunu yapmanın baska bir yolu var mıdır?

Şimdiden teşekkürler...

İyi çalışmalar...